Kan det vara

begravningskänslan som gör det?
Kan det vara mörkret på morgonen?
Kan det vara brist på socker?
Eller är det bara helt enkelt så att jag är trött på allt och alla som rör sig?
Jag frågar mig själv hur i hele helvetet det kan komma sig att jag JAG som är så snäll och balanserad.... kan vara så irriterad. VAD är det som är fel? VAD är det som åste ut? VEM är det egentligen min irritation och ilska riktar sig mot?
 
Kan man undra Kan man fundera på...
 
Satte mig på golvet och tänkte Yoga. Bara satt.
Och tatam
livet känndes lite lättare. Lite. 
Bara det att sitta och inte fundera över nånting-
Kanske borde jag göra det oftare?
MEN frågan kvarstår. V A D  är det som jag är så ilsken på???
 
Bästa T.
Det kommer att bli din uppgift att i stockholm lirka ur mig detta. För det är jag övertygad om att du gör. Som vanligt.
 
Innan dess kanske mina kusiner kan få fatt i ett och annat när vi Äntligen ska ha våran träff. KaffeKaffeKaffe ;)
Scones, kaffe, marmelad och ost. Saft och mjölk. Kanske hinner jag baka Jordnötskakor ala I också. Man vet aldrig.
 
NU komjag på det! NU vet jag varför jag är såååååååååååå gruvligt irriterad.
Almanackan är i det närmaste fulltecknad. Ända in i december. Men va fan, hur blev det så? Vem har skrivit i alla utbildningar, utbildningsdagar, möten och sammankomster? Vem ser till att min familj får se sin mamma, när alla lediga dagar ska vikas till utbildningar och föreläsningar?
Ska det vara så? Kan det vara möjligt att jag jobbar 100% med en veckoarbetstid på 37 timmar ja jag vet att alla andra har 40, men vi har så
ska ta alla mina lediga dagar för utb?
Ja men det är bara ellan 12 och 14, eller 13 och 16...
Fast jag har en bit å åka till och från blir 6.6 mil och en timma.
D Ä R   Ä R   P R O B L E M E T
 
Over and out
I-C

Fulltecknade kalendrar är ett gissel. Försök att
boka av en eller ett par saker - du behöver andningstid!