Kan hända har jag

nänmt det förut. Jag ä'r inte så bra på detta med datorer. Och eftersom jag har mina bröder, 17 och 15, så behöver jag inte tror jag......
Nu har det hänt igen. Sonen fick ett pc spel som var ett expaniton pack. Alltså inte grundspelet. Alla ojade sig inte minst sonen. Man rådiga jag sa att vi får köpa grunden på rean. MEN DÅ SA LILLEBROR : vi tar hem det...
sagt och gjort. Han laddar hem det, men har inte tid att instalera, så han talar om för mannen i mitt liv hur man ska göra och åker hem.
Manneni mitt liv sätter sig och försöker. men misslyckas. Ringer lillebror suport och blir guidad. Men vad hjälper det när man är 36 och okunnig?

Vi hämtar lillebröderna och han visar här, ocg instalerar det för säkerhetsskull..... Nu funkar det!!

Nu ser ni att vi klarat av julen, och dotterns enhjuling står redo att användas!

Hej och hå
envanliganna