När jag äntligen

får tummen ur, och ska beställa bokreaböcker på Bokus, så är det fel på deras server......
Jag undrar när jag kommer ihåg att göra det härnäst?

Allt är sig likt hät. Barnen gick till skolan, och jag sitter här och funderar på om jag ska börja med en ny bok. Jag har precis läst ut en.
Periodare kallas det för. Vissa perioder orkar jag inte titta på en bok. Och sen vips, så har jag läst två på en vecka...
Då kan jag inte slita mig. Tror att det är dags att sätta i en ny i bilen på väg till jobbet också.
Jobbet ja. Jag har lagt schema till långt in i maj. Eftersom jag inte har satt några dagar på hela v 13, så får ja sota för det följande veckor.
fyra helger på rad....... två veckor med tre lediga dagar.......
På pappret ser det inte klokt ut, och jag kan lova att det inte känns klokt heller efteråt.

På volleybollen igår kunde man nog ha blivit berusad på ångorna. Jag tror att alla mer eller mindre hade en liten kopparslagare innanför pannbenet.
Inte jag dock. Jag var trött ändå.
Skönt att jag har vuxit till mig och dricket måttligt:) (ända tills nästa fest)....

envanliganna
Doris

Usch, låter inte roligt med fyra helger på rad, men så blir det ju ibland när man vill ha lite speciellt fri ... Jag blev så glad när jag fick se mitt påskschema ( vi gör inte själv våra schema )hade sagt till avd.chefen att om det gick skulle jag bli glad över att få bra fri till påsken ( min frihelg )för jag funderar på att köra till Reykjavík, och jag fick fri 4,5,6,7 och 8 April, inte dåligt !!! Hoppas nu bara att snön som vräker ned just nu blir bortsmält til dess !!
Sköt om dig!
Kramar, Doris