Så har den äntligen varit!

80 tals festen.
I ett moln av hår spray, blå mascara och zinkpasta på läpparna klädde jag mig i 80 talets outfit.
Herre gud. Doddern trodde inte sina ögon. Och bestämmde sig för att inte kännas vid den där hemska varelsen. Det enda som hon accepterade var väskan!

Sagt och gjort. Grannarna och vi stegade in. Förväntansfulla. Och mina vänner, var det inte som och komma tillbaka 20 år.
Musiken har jag inte slutat spela, den går på cd spelaren då och då, men i sammanhanget passsade det ju bättre.
Inte behövde man skämmas. Alla var lika fina :)
Vi blev serverade 80 talets nyhet på svaenskarnas tungor. Nämligen taccos. Gott och kladdigt, precis som det ska vara.
Det var också en representant från varje bord som skulle fram. Ok. jag blev ställd på senen. Men det gjorde inget, för det visade sig att vi skulle sjunga singstar!
Å och jag möttes i Fantasi, och jag slog henne med ynka 120 poäng! Grattis anna!!

När jag sent om sider knallade den korta vägen hem insåg jag att jag hade haft en riktigt trevlig kväll.
Mannen i mitt liv sov som en björn när jag kom. Men då har han ju festat i dagarna tre, och jag bara i två. Dessutom är jag ju inte lika gammal som han..

image52

Ha en underbar bra dag!
envanliganna
anki på jåååååååååååååååååbet

HM.... vilken otäck flashback man fick när man såg bilden ... kappahl impuls bästa kläderna där handlade man allt när man skull ut å röja !!! men fina är ni ..
klart med rätta parTykläderna så kan man ju bara göra en sak PARTAJA !!!!!