Uj Uj Uj

som närkingen säger.. Kumla Motor stadion. 28 augusti 2008 21.15
Indianerna utan Pepe, har krossat Smederna som var sargade, utan sina tre bästa. Men det skiter väl jag i! 10 femettor, indianer som levererar båda i alla heat utom fyra av 16!
Det kan inte bli roligare att gå på match!
Nu hoppas vi bara att dessa killar kan slå Västervik, för då... är slutspel ett faktum!

Frågan är bara om mitt hjärta och ben klarar fler matcher på Hea. För det börjar bli kallt på kvällarna. Så även i går. Dessutom blir det sent för barnen.. Dottern nästan somnade innan vi kom hem. Det är ju inte slut bara för att man har gått ut. Nix pix. Det ska köras ut med bilen också.
Gårdagens siffra på betalande publik var 3393 personer OCH alla dessa nästan har en bil!
Men jag står gärna i kö en stund för att smälta detta fyrverkeri som också var i går!


Idag har dom lovat uppehåll, så jag hänger väl ut tvätten. Sen ska jag göra äppelmarmelad, och bära in hö till bompisarna, och tända i pannan och duscha och fixa matlåda, och jag hoppas att jag hinner träffa barnen innan jag ska till jobbet halv två.

Mannen i mitt liv har begett sig till Karlsatd på Kick off. Han kommer hem i morgon, så barnen åker till mamsen senare på eftermiddagen, och blir i morgon upphämtade där.
På söndag åker dom till stugan för att fortsätta fixa på sin koja. Jag tror att L & E kommer dit och bygger också. Mannen i mitt liv kanske behöver åka till Astad för att hjälpa P med takstolarna till deras nya utbygge! Jag hoppas vid min svans att det blir kalas där sen!
Inflyttning, 30 år, 35 år + takstols fest. Allt i ett kanske....
Du T, det räcker med en enkel 5 rätters............
Kanske blir det bröllop i trädgarden?

Hahahaha jag bara retas. Det är nåt jag är bra på:)

Nåt annat jag är bra på är att bli irriterad på mäniskor som är elaka mot sådanna som inte kan försvara sig. OCH människor som inte lyssnar på vad man/jag säger...
Kanske har jag blivit lite bättre?
Nähä inte det..

Hos mig:
Disigt, början till uppklarnande
11 grader varmt
tvätt klar
2 koppar kaffe slut



Massor med äpplen på alla träd


Vårt hus från          Vår bästa investering!  Höst färger
Öster


Ha en underbar dag!
envanliganna