Datorer

jag är som bekant inte bara usel, utan mycket usel på att hantera datorer..
Sonen satsade sina sparade pengar på en dator. Lillebror har byggt en och nu är det bara att köra i gång. Tack snälla J för hjälpen.
Denna lillebror som ändå ska fylla 19 (ops) är även data support. Lilla lillebror kan en hel massa han också, så det känns tryggt att omge sig med idel data vana människor.
Dottern knorrar över att inte hon har en egen dator, men jag säger att det får dröja!

Den här veckan har jag haft fyra moorgnar på rad, vilket för mig är väldigt ovanligt. Det känndes i morse när mannen i mitt liv ruskade liv i mig 05,36.... Men i morgon får jag sova! När man jobbar dagar är det bra att ha en matsedel. Bara att följa! Det har jag säkert sagt förut, men det tål att upprepas.


Hos mig:
Barnen sover
tredje tvättmaskinen väntar på att hängas
Kaffe :)
+3 grader, blåser

Mat i morgon: köpe Pizza, det var ett tag sen.

Hejhopp
envanliganna