Ibland finns det bara inget särskilt att skriva om

Efter flera veckorav tystnad har jag hittat lite inspiration. Kanske skriver jag bra i vissa sinnestillstånd?? Nej, så kan det inte vara.. Men jagkommer på mig själv ibland.
Hösten har tågat in hos oss, med löv och brinnande ljus. Med varma kläder och förkylnningar..
Skulle nästan kunna tro att det är dagis bacillen som haar hoppat in. Isåfall kom den med tidningen.
Sonen är på Ahlsell och PYAO'ar, och det är sista dagen i morgon. Han har trivt bra, och fått  tagit sig med tidiga bussen i två veckor. Nyttigt.
Dottern kämpar på med alla sina läxor o prov, jag tror att jag måste kasta in en morot snart, annars slutar det med katastrof!
Mannenimitt liv har fyllt 40, och vi hade en underbart trevlig iddag på Hults säteri tillsammans med familjen. Mycket god mat! Mannen fick mycket presenter också. Mycket som rann... Och kvällen avslutadesmed lite dricka här hemma, tillsammans med pappa som sov kvar. Dagen d uppvaktades mannen med tårta o långfrukost, för att sedan bege sig till T som oxå fyllde 40 samma dag.
Där var det fest vill ja lova, och vi var hemma kvart i tre :)
I morgon ska hon och jag utföra hennes present från våran familj, och det ska bli så roligt.
Vi har pratat om att göra ånting bara hon o jag så länge, men aldrig blir det av!
Men nu.
Tåg.med tillhörande matsäck :)
Cirkus, hotell , hotellfrukost o shopping.
Idag pratade jag med en vän som de nog var flera år sedan jag pratade med. Nu är det inte sämre än att vi ska ses och äta nåt. Måste bara vänta tills nästa vecka. Kul. Alltid lika kul att träffa gamla kompisar.
nattinatti:)