Avdelning 5 anna

Jav vet inte HUR många gånger jag har sagt det den här veckan.
Har fått höra att jag dessutom låter trevlig. VARJE gång!
Då har jag lyckats.
Mindre lyckad kände jag mig på eftermiddagen när jag efter flera FLERA timmars ringande inte yckats lösa dom vakanta helgturerna som kommit in.
Frustrationen över att jag måste lämna över ett ofullständigt arbete.
 
Så om nån som jobbr på Ica läser, så vill jag gärna ha ett jobb.
Iallafall ville jag det när jag gick hem. Nu känns det lite bättre.. Lite..
Nu tänker jag vara ledig någa dagar och skriva på min inlämningsuppgift som förvisso ska vara inlämnad på söndag, så kanske kan jag vara ledig bara?
 
 
Hur skulle jag klara mig utan min allra bästa underbaraste goaste familjemedlemmar?
Hur skulle jag klara mig utan mina underbara arbetskamrater?
Hur skulle jag klara mig utan mina finaste vänner?
 
Hos mig:
TV
kaffe