Det jag längtar efter

Många är dom dagar och kvällar som jag längtansfullt tittar på altanen och vill sitta med tända ljus, musik och nåt gott att dricka. 

Ikväll blev det en sådan kväll!
Först grillkväll med mostrar mammor, sambosar, morbröder svärföräldrar barn bonuspappor och kusiner. Hur underbart som helst!
Trots att regnet skvalade över tältet fick vi plats och avnjöt några timmars samvaro med hur mycket skratt som helst!

Och nu när hela tältet är fullt av glas som måste diskas i morgon trots att en diskmaskin är startad sitter jag på min älskade altan med terassvärmaren susande brevid. Chips i skålen musik och rött i glaset. 
Semesterkänslan har infunnit sig och jag tror att jag mår bra 😊

Dottern fick skjuts hem av svärföräldrarna som hade en hel tårta med sig. Lite mat skratt och fika fick dom innan dom åkte hem igen. 

Tänk vilken tur jag har. Omgiven av fantastiska människor som tycker om mig och min familj för dom vi är!