Vintern rasar ut bland våra fjällar

Vaknar upp i ett minimalt hotellrum med dubbla treglasfönster för att stänga ute motorvägsleder och startande och landande flygplan. Ett lyckat drag. Jag tror aldrig jag har sovit i ett så tyst rum. Efter god och välbehövlig frukost landade vi hemma och möttes av ett litet kaos av saker och en trasig bil. Dock inte min..
Dottern +1 var på språng, men jag hann krama dom innan dom begav sig mot valborgs firande. 

Valborg
Oj oj
Vilka fester
Men det var länge sedan och preskriberat!
Årets valborg bjöd på besök av sonen, grillat och årets första rabarberpaj.
Såg fyrverkeri genom fönstret och var helt nöjd med det!
(null)

(null)

Tack M och A för en utomordentligt kanonbra semestervecka!
Nu ska kroppen detoxas och jag ska borta tänderna tidigt på kvällen så jag inte frestas att mumsa i mig massa gott 😀