What a difference a day make

måndag gör jag ingenting 
sant på Åsbacken
hittade en youtube video, eller heter det en youtuber eller kanske en youtubekanal?
i vilket fall som helst så hittade jag en tjej sim passade mig perfekt. För att kunna spara och prenumerera behövde kag ett Google konto, så nu har jag det också. MEN ett par yoga kvartar, en timma i solen och en massa slapp i soffan. Tolv timmars sömn och Anna är på banan!

När jag sedan läser min insändare publicerad känner kag att jag orkar med den här veckan. 
Smolket i bägaren är att det trasslar för mina vänner. 

Snön yr verkligen utanför fönstret idag, inte för att det faller utan för att det blåser. Mycke å kallt! 
Jag hade hoppats på en varm stund på lilla altanen i dag med, men det verkar som om jag  isåfall får dra nåt riktigt vindtätt runt mig!

Dottern ska på intro idag och jag håller såklart tummarna  (null)