Men oj



Jag får en bild 
Jag visste att det skulle komma, men ändå blir jag förvånad. Men, det är ju jag!
En stor artikel om MIG i kommunalarbetaren med bilder...
(null)
Om det jobb jag gör när jag inte är på TIVA. 
Måste såklart firas på Playa del Häggbovägen med bubbel å bad. För poolområdet har öppnat för säsongen och jag har löst säsongskort. 
Sällskap ingår nästan alla dagar. Dricka lika så. Igår ingick Pizza. Förträffligt ställe ❤️

(null)
(null)
Jag kan varmt rekommendera rabarbermojito 🥂

Sommarvärmen håller sig och imorgon först är det sommar. Jag vet inte om vädergudarna har koll på det? 
För min del är det helt okej bara det fortsätter

Imorgon väntar literaturtanter och sen bär det av till NB
Paradiset. 
Jag flyt fältet från tomheten som kommer som ett brev på posten när min älskade unge mitt allt mammasstarkastolthet lämnar det gula huset på Åsbacken för att bli sambo i stan. 
(null)
Hela min värld blir uppåner!