Uppdrag

Är det så att jag arbetar bäst under press? Jag har i flera månader vetat om att den 31/1 dvs på torsdag, ska jag hålla en föreläsning. 
Jag har inte tänkt så mycket mer på det utan tänkt att jag hinner. 
Imorse när jag går i snön slår det mig att det är NU på torsdag. 
Haha
Så typiskt mig
Men som sagt, ledig dag, frukost snö föder kreativitet
Tjopp tjohej så är det klart!
Nu ska bildspelet till men det går snabbt!
Skickar anteckningarna till J, så kanske hon kan läsa igenom åt mig 

Vintern är här på riktigt och det glädjer mig. På väg från maxi blir jag omkörd av en stor suv. 
Väglaget är inte att glädjas åt och jag börjar fundera. 
Om man har sen stor bil, är man då berättigad att prata i telefon när man kör?
Kan inte stora bilar åka av vägen?
Är man berättigad förkörsrätt om man kör en fläskig Audi, VOLVO eller BMW?
Förarna av dessa bilar är kraftigt överrepsenterade av ung natur. Ofta med en eller flera barnstolar i. 
Gör det er mindre sårbara?
Kanske ska jag sluta bli förvånad?
Men en sak till
Om man har en målad firmabil, borde man inte då uppträda som ett föredöme?
(null)

(null)

(null)