Även jag har lyckats!!!

Min/ våran dator har krachat!!!!
Inte förän båset är tomt saknar man kossan...
Hur kan det komma sig att man är mer eller mindfre beroende? På så kort tid?

Så nu ett tag fram över kommer det att bli ganska spartanskt med både besök och inlägg....
Skönt kan hända, men jag kommer bara att kunna datorera på jobbet. Och det är inte allid man kan sitta och lata sig. Mannen i mitt liv sa stt det skulle hämtas dator hos reparatören den 8 september.....

Det är långt dit:)

På lördag drar vi till vännerna i Åsaka på kräftskiva. Jag måste iofs hämta upp mannen i Linköping först, men sen.....
Jag får INTE glömma att ta upp kräftorna ur frysen.... Dom gör sig liksom bättre ofrysta...
Sen, om man är ung och dum kan man grogga på kräftspadet..........

Tack för mig på ett tag

envanliganna
Doris

Oh, vad jag tycker synd om dig att datorn pajade, förstår verkligen att du känner dig handikappad ;-)!
Jag har suttit vid datorn nu HELA natten (vaddå beroende *rodnar* ...) men nu måste jag nog gå och koka kaffe åt morgonskiftet...
Sköt om dig!
Kramar, Doris

Anki

Psss...en liten hemlis, man ska ta en hutt till varje kräftskärt inte kräftspa...oh jag tar inget av de, för jag avskyr kräftor...bläk. När jag är på sånna skivor får jag räkor, de e kalas de. Men o utan hutt!! smutt smutt...Du hoppas du inte får utslag o så nu, när du är datafri. ...haha.
Allt håller ju inte för evigt inte ens datorer.
Tur de finns sådana som livnärsig på att laga dem.
De går fort, ja till den 8:e september.
Ska saknar Dig....Anki