OM

det nu hade det varir så att vi hade haft fler barn än två. Hade då morgnarna varit ännu mera hektiska?
Nu har vi ganska bra komm. Sonen klarar sig själv, det har han gjort länge. Men dottern har precis börjat gå upp själv, så ännu gåt jag med henne upp.
Nästa vecka ska dom klara sig upp själva. Jag och mannen i mitt liv jobbar.

Som vanligt studsade barnen till skolan. Idag ska dom ha börjaskolan fest.
Tvärgrupper med alla klasser representerade. Femteklassarena är lagledare i år. Sonen har sett fram emot detta. Jag frågade om han hade nån bra ramsa. Men det hade han inte, så vi funderade lite i morse. Dock sa han att han ska bara välja ut de andras förslag.

Igår sken solen med sällan skådad styrka. Undrar om man får i hop 10 sånna dagar denna sommar?
Jag tog tillfället i akt och kastade mig i bikini på altan. "Sommartjock" var ett ord som våra kompisar kallade sin son. Jag tycker att det passar på fler än honom.....:)
Den sonen 7 år spelar fotboll. Han är riktigt duktig! På söndagens match vann deras lag med 7- nånting. E gjorde 5!! mål.....
Jag ska hålla ögonen öppna för att se honom i U 19 landslaget om några år.

Nu ska jag in på RIX sida och kolla hur man vinner ett körkort. Till lillebror, jag har ett eget. :)

hejsvejs
envanliganna