Det borde

inte vara svårt att hitta kläder från 80 talet. Men jag var "bara" halvstor i mitten, så jag kommer inte i håg. Dessutom kan jag inte påstå att jag var modemedveten då heller.....
Ska gräva fram ett par klasskort, och få lite inspiratiom.
Jag vet iaf vad jag ska ha på fötterna. Det underlättar.

Solen lyser, och jag ska botanisera i bokhyllan, och bland den rena tvätten som ska på plats. Hur kan det komma sig att det är SÅ trist att ta hand om den rena tvätten?
Slänga i och hänga upp går ju bra, men vika.......

Barnen hade cykel dag i går. ÖK kom och delade ut dekaler till säkra cyklar. Lysen och reflexer flyttades till deras, sen var det bara att åka. Jag vet att dom cyklade en bana också, och vad jag kommer i håg, så gjorde vi det också när jag gick i skolan.

Och du I, jag har druckit ur kaffet!!!!!

Hejhopp
envanlig anna