En ny medlem i familjen!!

Eller säger man släkten? Min kusin har fått sitt tredje barn i fredags GRATTIS Det blev en liten L. Jag fick bilder på henne och hon är ju lika söt som alla andra bebisar!
Måste åka till dom och lukta.

Så var det då dags för Sannahed! Lejonen stod för motståndet denna kväll. Det var många med mig som trodde att detta skulle bli en promenadseger för gästerna, eftersom dom leder tabellen. Ha, så blev det nu inte. Tillslut vann dom med ynka två poäng.

Sonen rusade in och gav blommor till Lejonens Chris Holder och kom sedan rusande tillbaka för att ha ett papper. Svåger var snabbast upp med ett, varpå sonen rusar tillbaka och får Nikki Pedersens autograf. Lyckan är total!

På torsdag är det Hemma mot smederna, den matchen som blev uppskjuten pga regn för ett par veckor sen. Jag tror att dottern och jag åker. Men vi  får se.

Nattinatti
envanliganna