Opp o hoppa

ligg inte å dra dig.......................
Hur urdålig som helst. Men vad händer?
JO den sätter sig som ett plåster... Ahrg.... det är inte ens kul. Första refräng raden är allt jag minns, men det är tillräckligt för att jag ska börja fundera på hur en schlager lät när jag var liten...
Första melodifestivalen jag minns är den 84 med Carola i den gula dressen... Sen kommer jag givetvis i håg Lena Ph´s hår och hemsydda kläder....
Herreys guldskor :)
Herre min skapare, DET VAR BÄTTRE FÖRR!!!! Det är bara att konstatera.

Här hos mig har det blåst jäklar, men nu tror jag att det har lugnat sig. Men det skulle bli oväder till helgen.
Jag tror att jag måste skaffa mig en hobby, så jag har nåt annat att skriva om här än vädret.....

Jag fick låana en bok av A på jobbet. "jag säger upp mig som projektledare", hon tyckte att både jag och mannen i mitt liv skulle läsa den:)
Jag ska göra ett försök att plantera ett litet inressefrö hos mannen...

I söndags var vi på revy. Hela familjen svärmor och svärfar, svåger och svägerska.
Maten var toppen, revyn lika så. Vi satt perfekt, och hade jag oroat mig för att barnen inte skulle äta maten som serverades, då hade jag oroat mig i onödan...
Slurp sa det och det var trerätters.
Tack snälla svärfar!

nattinatti
envanliganna
The Dotter

"Upp o hoppa ligg inte o dra dig! Du o jag måste fånga dagen. Upp o hoppa ligg inte o dra dig! Du o jag måste leva nu" osv osv... Jag kanske ska väcka dig med det kl 6.00 varje morgon. Hehehe... Kram