Att sitta

ensam med sin kaffe mugg och bara höra lite fåglar... Det är vad jag har gjort varje morgon på semestern. Så nu när det är sista dagen sitte jag extra stilla, med extra mycket kaffe.

I kväll är det också dags för det Läsn berömda Cafeet i Närkeserg. Förra torsadgen var det så mycket folk att tårtan tog slut på 20 minuter. Se bilder från Allehanda http://www.na.se/artikel.asp?intID=1359317&wpa=

Båda barnen ser detta som ett jobb som inte får missas, och jag är glad att dom får lite social träning i reell miljö. Eller IRL som det heter på data språk.
Dom gör ett bra jobb, och kanske känner dom att det inte är ett påhittat jobb dom ska göra, utan att nån annan måste göra det om dom inte är där..

Jag ska träffa B på förmiddagen och få lite papper, sen ska jag ta bilen tillbaka till stugan och sola mig, samt försöka få i barnen i vattnet...

Ha en underbar dag
envanliganna