Översvämning!

Ja inte av vatten utan av djurburar. Åhhh alla ska sin egen och det förler med en ny vid varannat köp, eller så kan man köpa en förliten på en gång så man måste ha en större å det snaraste:)

Dottern har idag inhandlat en bur i GIGANTISKT format till sina två små väsetussar. Jag hoppas att dom trivs bra i sin nya lya, eller ska man säga slott ?
Stort och gott om plats. Dom ska få uteplats vad det lider...

Tur som en tok har jag att sonens lilla mini djur står på hans rum och är väldigt sparsam på golvyta.
När vi till sommaren åker till stugan kommer den stora bilen vara full av burar med djur och ett och annat barn. I den andra bilen får packningen plats. Släpkärra?

Denna vecka är den sista för min usk elev som jag har. Hon ska fortsätta jobba hos oss i sommar, och jag känner på mig att det kommer att bli bra. Tack snälla C för att jag inte fick en strulputte denna gång!

nattinatti!
envanliganna
Anki på jåååååååååååbet

Hejsan i det strålande försommarvädret !!!

Tur att det finns burar, själv så har jag sålt av dotterns burar. f d djur kollection av div hamstar och möss phu !!! det är en "era" det med . Det som är bra är att man lär sig ta ansvar för någon annan.

>Vi ses på jååååbet !!!