Anki, gissa vad??

Just arrived! JULSKUM!!!!!
Tada.
Med barnslig glädje kastar dottern och jag oss över denna av Anki introducerade delikatess!
Vi mumsar i oss nästan hela påsen på en gång... Kom får du smaka :) det finns en kvar...

Igår med posten kom ett reklamblad från Rusta.
Dottern har aldrig varit där, så vi åkte dit. Hon botaniserade friskt, och jag hittade endel julklappar, och inte minst. Papper och etiketter till klapparna.

Idag är himmlen grå, men det är varmt. Barnen går sista dagen innan det välförtjänta höstlovet. Jag hoppas att dom kommer att njuta av det.
På trsdag ska vi till Västerås och leka på Arosfortet. Jag ser fram emot det! Det var evigheter sen jag var i Västerås. Lördagen där efter ska vi ha eldfest. Jag måste fixa min machall hållare....
Tror att vi ska ta och ha lite porslinskrossning också.

Ikväll jobbar jag, barnen ska på gården och mannen i mitt liv ska spela innebandy. Så det är lika bra att jag fixar kvällsmaten. Lassange.

Hejhopp
envanligmammaanna
anki

Julskum !!!

Åhhh vart då !!!