Kan någon

tala om för mig att det är vetenskapligt bevisat att man om man är ledig vaknar tidigare, och mer utvilad än dom dagar man måste gå upp en viss tid?
Som i dag. Jag måste inte vakna tidigt. Barnen klarar sig, och jag ska inte vara på jobbet förrän senast 11.30. Men ändå vaknar jag pigg och glad 6.15..

Sonen hittade ett annat lås till cykeln, eftersom den andra nyckeln helt plötsligt hade försvunnit i hans rum.. Dottern kom springande tillbaka efter att ha glömt glosboken..
Envanliganna studsade ut till torkvindan, och ut med komposten, och vad ser jag?
Jo Gullvivor! Är inte det tidigt? Nja kanske inte.

Konserten i Konserthuset var trevlig. Dottern var lite ilsken över att bara få vara med på sista numret, och få sitta i kulissen i en evighet. Sonen blev utvald av konfranceren Fredrik B nånting, att komma upp och dirigera kammarorkestern. Han var mycket stålt över det.
Jag tror att samtliga hade en trevlig eftermiddag. Så även gamla farmor som var förtretad över att dirigenten inte hade långbyxor, utan shorts. Vi försökte förklara att det var eftersom det var ett "ÖS" spel. Men hon stod fast vid sin åsikt.

Idag skiner solen genom lite moln. Tror att det blir varmt. Jag ska till jobbet och hålla en telemetriutbildning, ja inte utbildning kanske, men en repetiton av denna tekniska pryl.

Mat hos oss:
Må chiliconcarne
Ti fisk och potatis
On soppa

sen är våran vecka slut......

Hos mig:
Lätt blåst
kaffe
tvätt
kaka :)

hejhopp
envanliganna
Anki

Hopp och hej !!

vakna tidigt !!! antagligen så följer du ljuset eller !!! tantvarning !!! vakna tidigt Hmm kaffe tidning att du håller på att bli äldre ..

HA en solig dag !!

Anki