Numera ska jag kalla mig

FYND HAJEN envanliganna...
När jag igår hade släppt av de badmintonspelande barnen på Backahallen tänket jag att jag skulle överraska dom med varsin semla när dom var klara.Två affärer testade jag innan jag gav upp och beslutade mig för att hoppa in på det stora köpcentret som håller på att renoveras.
Jeans var min tanke.. Fick nämligen på mailen att det var 70% rea. Förra gången jag var in på denna affär var det kaos. Alla slet i rea kläderna och inte minst i jeansen. Jag backade och åkte hem utan jeans, och tänkte att jag får väl kosta på mig ett par till ordinarie pris. Men som jag har sagt till sonen att då blir det ETT par!!!!

Upp för rulltrappan, och jag kan varmt rekommendera attåka till detta ställe klockan kvart över sju en torsdag. Det ekade där inne..
Nåväl, svälj stoltheten och knata fram till den hormonstinna 20 åring i snygg frisyr jösses (vilken rumpa) (hmmm börjar bli gammal....) och bekänna..
Jeans säger jag. Han synar mig och frågar vilken modell. Modell svarar jag dummt. Ja låg midja, hög midja tajt, du vet att det är väldigt utplockat.
Jaha du menar så, (släpp för guds skull blicken på hans rumpa..)
Ja 32" brukar passa. OK säger han och plockar fram två par. Prova dom här dom kommer att passa.

Travar in i provrummet med aningen i huvet om att detta är för litet.. kommer att behöva större och längre..
Av med egna kläder Varför är det alltid så dåligt med krokar i en provhytt? Glider i provjeansen. Just det glider i. Båda paren sitter som ljutet!
Han lägger upp det ena paret på fem minuter och jag ska betala.

Håll i er nu.
Ordinarie pris 800 och 999 kr, vi pratar inte zloty, eller pisetas, utan kronor, svenska sådanna, rabatt plus två födelsedagströjor till dottern summa 602 kronor!
Det mina vänner, kallar jag fynd!

Middagstipset I tack så mycket. Jag får ta det i morgon, för i dag har sonen beställt lövbiff med god sås, och dottern nudlar, så vi slår i hop detta och äter, just det Lövbiff med nudlar och sås :)

Trevlig helg
 fyndhajen envanliganna