Min lediga dag

tillbringar jag i lussebullens tecken.
Kan dock vara svårt när man har en ugn som krånglar.....
MEN bra sås reder sig själv, tänkte jag och ringde service, eftersom mannen i mitt liv förhalat detta i flera veckor.
Dom kommer nästa vecka och tittar till den, och pepparkaksdegen ska jag nog ta med till mamma och baka. :)

Eftersom det var söndag här om dagen så spelade vi volleyboll.
Som vanligt var det jätte kul, och jag blev svettig, vilket är meningen.
I morgon är det dags att stepa, och jumpa med barnen. Vi håller på att öva in en liten uppvisning, som dom små ska visa tillsammans med dom större. Jag tror att det blir bra.
Sen är det välförtjänt jullov..

På lördag går den traditionella ljusstöpningen av stapeln. Jag tror inte att vi har några ljus kvar från förra året.
I år ska jag försöka mig på att göra doftljus.

hejhopp
envanliganna