Vilken usel mamma!!

Jag antar att det inte är sista gången jag missar nåt viktigt, men i går gjorde vi det. Både mannen i mitt liv och jag!!
Vi kom försent till dotterns lilla konsert, och satte oss precis när dom var klara!!
Varför?
Jo tidsavståndet missbedömdes och som vanligt kom vi inte direkt dit vi skulle, utan cirklade en lite stund först.
Jag vet inte vem som vart mest besviken. Jag eller dottern...
Tur i oturen var att F, F & N satt där och lyssnade.......

Idag är detta lilla bekymmer någolunda skuggat, och vi går vidare i solskenet som är idag. Jag försöker få ut båda barnen i solen.. sonen sitter i solen och läser KP, och jag och dottern ska gå spåret tänkte jag.
Handlat har jag gjort så nu är det bara att fixa maten.. Korv och makaroner till lunch, och hjortfärsbiffar och potatis till kvällen. Kalasmat för hungriga höstlovsfirare :)

Ha en bra dag i solen
envanliganna