Blondin, javisst!

När jag var liten hade mitt hår den omissigenkänliga färgen lin gul. Eller vitt eller blondt eller vad du vill. Jag var ljus.
När vi fick vårt första barn blev håret lite mörkare, och efter dottern så behöver jag inte längre säga att jag är blond. Nu mer kan jag ingå i facket råttfärgade. Tyvärr.
Musgrå, utan lyster....
MEN blondin hjärnan är kvar. Detta märktes i söndags på första volleybollen. Jag var mer än måttligt förvirrad, och kunde inte komma i håg var eller när jag skulle vara vart! Frustererande för mina kompisar OCH för mig.
Jag har inte någon koll på när jag ska jobba, helg eller inte. Kommer heller inte i hå vad det är för dag.. Kan det vara min blondinhjärna som har aktiverats i gen, eller kan det vara lite mycket på jobbet eller är det helt enkelt mitt habeliteringstillstånd???????

Kanske ska det vara så här? Ahh jag vet inte riktigt........

♥♥♥Grattis till mannen i mitt liv som fyller år i dag.♥♥♥

Grattis till T också, som är född samma dag samma år!


hos mig
Ska steka svamp till svampmacka
regn i luften
kaffe

hejhej envanliganna