Det är inte bara

plus med den "nya" digitala tekniken.. Förr tittade jag på fotografier med familjen, men nu när korten ligger på en hårddisk händer det mer sällan. Men idag klickade jag in mig på sommarens bilder och insåg att det var en ok sommar förra året trots regn..
Mannen i mitt liv var ledig i 10 veckor, så han och barnen njöt av ledighet i sommarstugan även dom dagarna det regnade.
Men om jag får tro bilderna så hade vi många fina soliga dagar också, med allehanda utflykter.
Som den när vi åkte tillsammans med familjen GN till en Ö långt bort i sjön. Båten tar inte så många passagerare, så barnen åkte på ringen efter. Vi hoppade och badade från den här lilla ön, om iofs var täckt med fågel bajs...

Resan till Paris
Resan till Gotland
Resan till Söderköpings dyraste glass ställe
Resan till sommarstugan, med grill, sol, bad, djur och massor av skoj och slappa inte minst!

Om jag tittar ut så känns det långt borta..
Snön vräker ner :)

Dottern pilar iväg till skolan och ringer efter 10 minuter och påminner mig om att det är dags för svininfluensaspruta nummer två idag. Vi har varit i valet och kvalet om hon ska ha den, men tillslut beslutade jag att så ska det bli. Han var inte glad på mig, och eftersom hon tycker att det är lite äckligt med sprutor (precis som far sin) så lovade jag att komma upp till skolan när det var dags.

Hos mig:
Kaffe ur en fin kopp som jag fått av svärmor
snö
-3
ska hänga tvätt
barnjumpa i kväll :)
step!

ha en skön dag
envanliganna




anki

Hos mej

Tandläkaren 2 röntgenbilder och en titt i mun 600 kr

ingen ny väska

-600kr

inga nya stövlar.

middag rester ur frysen

Jag längtar till sommaren !!!! villa fina bilder:)