Efter flera

dagrs regn ser det ut att vara uppehåll. Men jag vågar knappt tro det...

Men jag ska göra ett försök med att hänga ut lite mattor.. Så får vi se om det kommer mer regn.

 

Gårdagens teater var bra. Trots lite regn. Skådespelarna var underbart bra, och bearbetníngen av Astrid Lindgrens Bröderna Lejonhjärta. Vi satt som klistrade hela familjen.

En ny investering har gjorts här i huset. En ny kamera. Jag hoppas innerligt att denna batterilucka håller, och inte går sönder som alla andra har gjort!
Så nu var det bara att kortografera och åter kortografera.

Dottern hörde av sig i går, och hon har det bra. Dom firar kalas och jag hoppas att dom vallar hundarna ordentligt så dottern får mycket motion!

Hos mig:
Fisk och potatis
Mannen i mitt liv ska på fotboll
sonen ska slakta en cykel
jag lyssnar på Sara Kardefors som läser Fågelbovägen 32 :)

hej hopp

Agnesa

Inte ska väl jag motionera... ;P Gicka bara typ 200 m med hundarna:P