Flera

dagar, eller iaf två med dagsregn. Idag. Sol. denna juvliga runda tingest som är varm och gulvit. Man glömmer snabbt, iallafall jag, de föregående dagarna. Snabbt!

Här är det semesterlunk.
Ingen som ska nånstans nån viss tid, eller måste äta på bestämd tid.
Bara vara alltså.

Jag har lyssnat ut en bok, och väntar ivrigt på de som kommer med posten i morgon. Sonen har mekat sönder ett par cylklar, och förvandlat till en mer eller mindre hel och laglig.. Mannen i mitt liv har slipat fönster och byggt trappa...

Jamen, vi har vart till tippen oxå, med ett lass skit. Inte skit, men skräp och saker som man absolut inte kan få ner i tunnan.

Plättar stod på meyn nu ikväll, och jag saknar min älskade Agnes som inte har varit hemma på snart en vecka!!!! Men på torsdag morgon ska jag hämta henne från tåget!
Om du bara visste älskade unge vad jag saknar dig!!!!

 

Hos mig:

Sol

vin :)

mätt

 

hejhopp

envanliganna

Agnesa

Känner inte igen bilden, var (och när) är den tagen?? O Trollhättan?

mamma

Udevalla