Visst får man väl

skryta om sina barn?
Speciellt om man är ohyggligt stolt?

Dottern kom hem här om dagen med ett leende på läpparna, och hade fått MVG på matte provet. Inte ett enda fel! Mammahjärtat pyser över av glädje för hennes skull och stolthet över att mon är MIN dotter!!
Så när sonen kommer hem igår och talar om att han äntligen har fått tillbaka svenska dagboken så är humöret fortfarande på topp. Inte blir det sämre när han säger att han var den enda i klassen som fick MVG på detta!! Ännu en gång pyser det fram så mycket stolthet och glädje ur hjärtat så det nästan spricker!!

Jag använder tradera ganska ofta för att införskaffa saker till familjen. jeans och stora klädpaket. Jag ropede in ett till dottern som jag ännu inte har fått. Inte ett ljud från denna människa.... Trist. Tur i oturen att det inte kostade så mycket.. Men ledsamt eftersom det var fina kläder till dottern!

Om man spiller kaffe på hela tangentbordet. Får man ett nytt då?
Jag provade i går. Men jag fick bara rota fram ett nytt ut garderoben.. Nytt och nytt.. ett gammal som har legat i evigheter, men det fungerar som synes utan bekymmer.
När jag igår försökte rädda det som fanns här vi datorn srkuvade jag isär det andra... VA ÄCKLIGT!!!!!!!
Vi kom överens om att kasta eländet och köpa ett annat. Jag trodde detta var dyra saker, men det visade sig att det är en ganska så billig detalj. MEN
eftersom vi åker på solsemester, så får detta vänta tills det blir mer pengar i kassan!

Kanske ska jag göra som denna uppfinningsrika människa och spraya hela svart för att öva upp att inte titta på vad jag skriver..
Om jag håller fingrarna rätt, tar det en evinnerlig tid att skriva, så jag slutar med det!

Hos mig:
Snö som yr
10 grader kallt
kaffe :)
prommenad!
hej hej envanliganna