Jag lovade

mig själv att INTE titta på sajterna som tillhandahåller väderprognoser. Bara för att jag blir besviken över vad jag ser.
Igår sken solen och vi hadebeslutat oss för att fara till BodaBorg och leka. Vad händer?
Jo solen skiner...
Idag har vi bestämt oss fför att ta pick o pack och åka till NB, bara för att det skulle bli sol o bad, varmt o skönt hela veckoslutet.
Vad visar vädret då?
Regn o rusk.....
Fast igår när jag tittade, så skulle det vara fint.
Vad/vilken är slutsatsen?
Det går inte att planera sommaraktiviteter i Sverige.Det blir fel hur man än gör..
Och så detta med mitt löfte. Inte hållit det... INTE hållit..Hållt hollt hur man nu stavar.
Hur svårt kan det va?
I morgon börjar jag jobba efter nästan 6 veckors ledigt. Dundrar in och börjar med en fredagkväll av alla dagar.. Dock visar ju det att hela veckan innan var ledig, och det blev ett par extra dagar. Inget att spotta åt.
Barnen har ju sommarlov några veckor till, och jag kommer inte att jobba så mycket under dom närmast kommande veckorna.
Har lite svårt att förstå, att  mina småungar är så stora att högstadiet väntar båda. Läxor, bussaro träningar är snart slentrian igen, och det är inte längre ledighet för dom förrän vecka 44, då det är hostlov.
Jag hoppas på att vi åker till London då, om jag inte misstog mig, så hade mannen i mitt liv en resa på gång.
London var jag i på språkresan för 22-23 .... år sedan. Medans barnen o mannenimittlivaldrig varit där. Så det skulle kunna vara en kanon ide!
Annars kommer hösten vara lugn. Lenne fyller 40, T fyller 40, och jag hopps att vi hinner med en tur till Liseberg med familjen K innan dom stänger för säsongen.
Hos mig:
Halvklart
20 grader ca
kaffe
sovande barn
Artur är trasig...
hejhopp
envanliganna