ToR

Sommarstugan, hemma, sommarstugan, hemma....
Osv osv.
Har man valt att bo utanför nätet av kontinuelig stads trafik får man köra sina barn/ungdommar dit dom vill åka när tiderna för den allmänna komunikationen är kass.
Det visste vi om och var väl medvetna om när vi bosatte oss här för 16 års sedan.
men en bra bok i öronen så kan jag åka. Bara barnen är nöjda. jag är så glad att det finns vänner runt omkring!
Grabbarna grus är kvar i sommarstugan medans jag och dottern tog den ena bilen till stan för att mellanlanda hos en kompis.
Mannen i mitt liv kom en stund senare, och sen vart det svart.
Plupp, så gick strömmen......
Bara att lassa av veden, och glädjas åt att det inte behöver bli panik körning i vinter för att veden är slut! Alltid något :)
Imorgon måndagbörjar L att jobba. Ågren? Nä jag tror att han är ganska nöjd.
Själv har jag nästan hela den kommande veckan... Det enda som stör är att det ska bli fint väder nästa helg. Ja det är mig det stör, eftersom jag börjar jobba, men jag gjädjsmed alla andra semesterfirande människor som äntligen får sol på snoken. MEN en varningsflagga viftar... Jäkla SMHI, YR, KLART och allt vad väder sajter heter har haft fel förut.....
I morgon ska dottern tillbringa dagen med E, medans jag ska till gissa.... sommarstugan.. för att hämta upp sommarlovsgrabbarna. Ju längre i stugan, ju längre utan dator... ;) Ops
Hos mig:
Planering...
Vin, det är ju trots allt söndag...
ett barn
man som ska sova snart
ljus
22grader varmt, tro det eller inte...
HejHej
envanliganna