Utvecklingssamtalet

hade jag inte behövt oroa mig för... R sköter sig bra, och har mål som är realistiska för honom. Är han nöjd, är jag nöjd!
Så nu är orosmolnen som skuggat solen för mig är tillfälligt borta! Jag hoppas att min sol håller sig framme, eftersom den andra lyser med sin frånvaro.
Familjen G-N var här i fredags. Det vart prat om alla möjliga saker. Blandannat bristen på ordning i deras tvättstuga. Bristen på "tvättvillighet" hos familjens medlemmar!
Slag i saken gjordde dom, och investerade i tvättstugeinredning på lördagen...
Snabba ryck tyckte jag, men om man betänker att dom bott i huset i 10 år, som T sa.....
Katterna komer fortfarande inte riktigt överrens, men det går frammåt. Nu kan do i alafall nosa på varandra!
Mat denna vecka utan kartong:
Måndag, Köttgryta o potatis
Tisdag, lax, potatis o sås
Onsdag, Kyckling o ris
Torsdag, Soppa
Fredag, köpemat ;)
tjolahopp
envanliganna