Skitsaker som hopar sig

är lite svåra att göra sig av med. Jag drar på det, fast det är så himla enkelt....
Som returen av ett par stövlar bara för att nämna nåt. Kartong:check
Fraktsedel: check, så var ligger problemet?
LATHET stavas det. Skjut upp allt du kan till en annan dag, och förhoppningsvis har det lagat sig självt, skickat sig självt eller kanske bara hoppat in i skåpet aldeles på egen hand.
JAG måste skärpa mig!!
Den uppmärksamma ser nu genast att jag tagit ett stort kliv in i vuxenvärlden eftersom jag skriver JAG ochinte MAN!!
Får se hur länge det håller....
Igår var jag och mannenimittliv på IESÖ tillsammans med dottern för utvecklingssamtal. Inget att bekymra sig för. Bara lite småsaker att tänka på, med det är hon medveten om så det ska nog inte vara några som helst problem!
Sonentog saken i egna händer och frågade fröken I om och när han kan gör matteprovet som ska göras den dagen det är planerat att åka till Jönköping. Starkt, egersom dom inte har varit på så god fot med varandra!
Igår när jag kom hem från hjärtteams mötet och vi hade tackat av Laila som går i pension, så var det sol på trappan. Att sitta där med en bok och se solen krypa ner bakom träden är lyx. Sista solnedgången för i år kanske?
Aldeles snart ska jag bege mig till Smultrongården, för att köpa ett armband på beställning. Det passar aldeles bra, eftersom jag ska luncha med bästa T idag, och det är hon som ska ha det!
Hos mig:
Diskmaskinen går
Tvättmaskinen går
Jag är ledig
6 grader varmt
mulet
hejhopp