Känslan som infinner sig



när jag tittar på klockan och inesr att den inte ens är halv nio. Dagens enda måste är avklarat, så nu kan jag sitta med min kaffe mugg.
Promenaden gick idag i ett 6 grader kallt nysnötäckt Dylta. Fint är det, det kan jag inte säga annat!
Januari närmar sig slutet. Fort går det, ch snart om en vecka drygt är det dags för oss att få en 14 åring i huset. Hon längtar, och det kan jag förstå. Att dessutom fylla år på en söndag!
Jag hoppas att hon blir glad!
Som vanligt när nattpassperioden är slut sover jag i flera dagar. Det var nget undantag den här gången heller. Undantaget var att vi gjorde ett besök på Efesos tillsammans med P&T. Mumsigt värre var det minsann, och skrattade gjorde vi med.
Lillåskolan hade i går besök av en gammalman Mitek. En man som överlevde koncentrationslägren. Han freläste för åk 9, eller kanske berättade sin historia. Snen öpte en bok han skrivit, och fick den signerad Ett dokument för framtiden. Om ett ar dagar är det en dokumentär om dom vita bussarna på TV, och jag tänkte båda barnen skulle se den. Bara jag kan komma ihåg när det var....
Hos mig:
-6,3
snö i luften
Kesolssange till kvällsmat :)
Träning
Hejhopp