Som PA brukar säga

Idag har jag fått några mil på bilen. Gav mig iväg kvart i fem i morse men en kaffemugg, och en bra bok i högtalarna. Nästan tre timmar senare plockade jag upp tre glada, nöjda men trötta tonåringar med datorer och tog samma väg tillbaka.
Tur att boken var både lång och spännande.
Efter att ha lämnat av samtliga passagerare hann jag dricka en kaffe mugg och ett ett par mackor innan det var dags att bege sig söder över igen. Inte så långt dock.
Svärföräldrarnas hus var fullt av underbara människor som skulle stöpa ljus.
Nu sju timmar senare är vi fullastade med ljus och åker hemåt. Ögonen skriker av sömnbrist och jag kan konstatera att det inte blir nåt annat än tandborste och dusch när vi komet hem.
Imorgon är en annan dag ❤
Ingen kö på damernas på DreamHack i alla fall ...