Känslan

Photo: Firar födelsedag
som infinner sig hos mig, och säkert hos många andra, när man, i detta fallet jag gör någon glad är obeskrivlig.
Att nånting som för mig betyder mycket, visst, men för mottagaren betyder så mycket mer. Att se att det jag har åstakommit tas emot av en rörd mottagare. 
Bästa T! Om jag kunde skulle jag ge dig så mycket mera av mig själv! Om du visste vad du betyder för mig!
Jag är så glad att du uppskattade minlilla resent, och lunchen. Att dudessutom hittade snyggaste skorna bara så där det får du på köpet!

Rekordet på Marieberg Galleria slogs idagav mig själv.
57 minuter.
Då hann jag:
Prova linnen och klänning,köpte två.
Leta paraply, hittade och köpte
Apoteket, maskmedel till katterna
Hemtex lakan
Lagehus(eller hur det stavas) massor med ljus
Panduro färg till jeans
Ganska bra!
Så nu är jag ekiperad till lördagens begivenheter.. :)
 
När sen sonen kommer hem och försiktigt frågar OM vi kan tänka oss att vara borta på fredagen... MEN HALLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
Mitt hus... Njae inte kanske hela fredagkvällen...
Alla är trötta efter veckan..
Menvi ( märk väl vi) vill kolla film nere.... 
Vi får se...
 
Hos mig:
Dottern på konfirmation
mannenimittliv på vift på jobb
sonen uppe
jag ska laga mat
medans katterna sover.
 
hejhopp