Vad är det som händer?

Jag har jobbat på samma ställe 13 år. Jag har gjort många saker, varit på olika ställen och haft en del uppdrag.
Undersköterske tjänster kommer inte ut så ofta, men i mars kom det ut tre.
Jag sökte alla det var vikariat på varierande tid, jag blev utvald att gå på två intervjuer och blir erbjuden båda vikariaten...
Vad är det som händer?
JAG?
Herregud. Helt plötsligt står jag som åsnan mellan två hötappar och måste välja. Jag måste rata ett erbjudande till förmån för det andra.
Nu är det gjort. Jag har pratat med de som erbjöd det jag inte " ville" ha och tackat JA till det andra. J A  JA  J A  JA  JAAAAAAA
Vill du komma och jobba hos oss?
JAAAAAAAA
 
Jag kommer att vara tjänstledig först, så får vi se sedan.
Vi får se när min nuvarande chef och min nya kommer överrens om att jag kan gå över.
 
Nervositeten gör sig redan påmind...
M E N
Jag jobbar på femman, ända in i kaklet! Jag lägger inte ner nånting innan jag plockar ner hänglåset.
SÅ nu har jag berättat vad som har upptagit mina tankar ända sedan före påsk..
 
 
H U R R A  J A G  Ä R  SÅ G L A !!!
Petra

Hör skriket hela vägen till Vedevåg 😜
Grattis igen kära du ❤