Tredje

semestereckans morgontidning bjöd på en seriestrip som gick ut på att hela almanackan var full.
Det har inte våran varit och är inte förrän på torsdag, då börjar det tjocka på sig.. Så halva näst sista och sista veckan är uppbokade med roliga saker, blandat med saker som jag inte måste, men känner att jag bör göra..
 
 
 
Då kan jag fråga mig, är det bättre att bara slappa och inte göra nånting dom första veckorna, eller ska jag som i år vänta med allt till sista. Det kan jag inte svara på förrän jag ska börja jobba, och kan jämnföra..
 
Gårdagen bjöd på regn så det förslog. Jag var i Vby och från 17- 23 regnadedet mer eller mindre hela tiden. HELA tiden!
Så jag hoppas att alla som ville ha blött fick det, och jag tycker att Mr Vädergud kan fixa så det kommer på naten.. Är det för mycket begärt? Fast kanske ska jag inte gnälla.. Det har ju inte regnat på två veckor tror jag, mannaminne är inte så långt.