Alla omkring

Halva Sverige eller kanske mer än halva har semester. Jag har det inte. Inte mannenimittliv, inte dottern. 

 
Jag lider inte av det, men det blir så påtagligt när alla flöden fylls av solande människor. Alla badande människor. Och inte minst alla vindrickande människor. 
 
Det gäller att leva i nuet när jag är ledig, speciellt när jag på jobbet måste leverera på toppen sv min kapacitet. 
Även jag har  det bra trots att jag fortfarande jobbar och så ska göra denna vecka och nästa. 
 
 
 

Dock kan jag ju inte bara lata mig... 

Oljning av altanen verkade vara en perfekt sysselsättning en solig kväll. 
 
Mannenimittliv å jag var till Lindesberg och Plantmarknaden idag och köpte rosor. Då passade vi på att besöka kyrkogården och lägga en fin ros till bonus farmor och farfar. Frid över deras minnen