Dag tre

som sjuk. Ovan som jag är tycker jag att det är sååååå tråkigt. Men jag har lovat mig själv att VILA mig frisk den här gången. Trots att effekten av alvedon är kanon. 
Det måste ha varit någon på planet som bar på nånting, för alla vi fyra är mer eller mindre krassliga. 
Eftersom jag jobbar i sjukvården finns det sällan plåster här hemma, än mindre värktabletter. Så nu när jag mumsat i mig dom som gick ut 2015 sckickade jag mannenimittliv att köpa nya. 
Jag ber om brus, för då får jag i mig lite vatten samtidigt. 
Lenne står på apoteket och hittar dom först inte, säger ganska mycket om vilka storkonsumenter vi är, men säger till expediten att
Det är en undersköterska som ska ha dom så det är bäst att det blir rätt... varvid hon stirrar på honom och ifrågasätter om BRUS verkligen är det jag vill ha?
Jag blev fundersam när han kom hem å berättade, för inte har väl brus sämre effekt än tabletter?!!

Under mina månader som Yrkesambassadör har jag inte ställt in nån gång. Men i går gick det bara inte, och detta är min sista vecka.... kan inte sticka under stol med att jag blir lite stressad över att ligga här. 
Som om inte det vore nog VILL jag göra klart och hälsa på såååå många innan jul, men alla mina fina är så infektionskänsliga så det är inte tal om att vara det minsta snorig...
FAN
Som J sa till mig igår, du blir sjuk en gång om året å då blir du SJUK
Kan bara hålla med. Kanske är det när jag slappnar av och ser en ände på saker som immunförsvaret dukar under

A woman’s best friends right now :
Alvedon
Nässpray
Näsdukar