Ont i magen

Så har jag återigen haft äran att lyssna till min absoluta favorit talare. Annika R Malmberg
Hon föreläser om hur man bättre ska förstå varandras egenheter, se sina och andras styrkor förstå att alla behövs för att bygga ett team eller en familj. Allt detta genom att få oss i publiken att känna igen oss själva via färger. 
snabbfärgtest
Prova här 😃
(null)

Mina arbetskamrater, min familj och mina närmaste vänner VET redan att jag tycker etta är omåttligt kul och intressant. 
Gissa min färg?
Såklart blandas dom men en är dominant. 
Skrattmusklerna fick en rejäl omgång när jag återigen kände igen mig själv.
Annika finns både på FB och Instagram om nån är nyfiken

Sommarvärmen som varit läser jag om i morgonens tidning som den mesta på massor med år. Syrenen blommar, häggen likaså rabarberna har snart förlorat sin spädhet och tvätten torkar i ett nafs. Om man tvättar och hänger vill säga. 

Idag är jag nästan ledig. Jag ska till arbetsförmedlingen några timmar på rekryterings mässa. Välkomna även om ni inte söker jobb så kan vi kramas. 
Efter det är det en välbehövlig träff med "mina"anhörigkompisar. 
Skratt tårar och förståelse. Idag hej J lovat att vi ska på Porrklubb
En gammal nedlagd, men ändå! Spänningen är massiv!

Stressen som ligger i bröstet ger sig inte riktigt, och nästa vecka ska jag försöka att inte boka nåt mer än besök hos mina bästa. Jag har en Pool som Julian och jag ska bada 😃
Om han vill bada med mig förstoss. 
(null)

Solgul. Det är jag med mer inslag av grönt än rött och möjligen en halv % blått