Vinter

När den är som bäst
(null)
(null)

Jag går i min egen värld och funderar. På stort och på smått. Resan till Barcelona blir inte av. Mannenimittliv får inte ledigt. Så nu får vi ta till plan B. 
Boken i öronen kanske bidrar till tankarna. En helt vanlig familj...

Kläderna på sängen som igår förpassades upp i garderoben liggandes i papperskassar. För stora. 
Ska jag vänta med att handla nytt??
Smset till T som inte är besvarat. Ska jag skicka ett till?
Min fina kusin som är som den syster jag k te har, hur kan jag underlätta för henne?
Presenten till mamsen, måste ta tag i den 💙
Ögonen, ska jag kosta på mig en operation? Är jag tillräckligt trött på glasögon?
M, jag ska bjuda på semlor. Men NÄR, jag jobbar kväll och du jobbar dag. 
J, jag skulle vilja tillbringa så mycket mer tid med er. Fan att det ska vara så långt!
Å mina bästa svärföräldrar. Jag hoppas verkligen att ni förstår hur mycket ni betyder för mig. 
Å mina vänner som jag inte träffar för att, ja varför?? Är det tiden som inte räcker!?

Hursomhelst så ska jag jobba ikväll, så matlåda är et måste 
Var är fantasin?